Як
скласти порівняльну таблицю?
Критерії
оцінювання |
Об'єкт
№ 1 |
Об'єкт
№2 |
Коментар
до порівняння |
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
Загальні результати
порівняння та висновки
|
Як скласти узагальнюючу
таблицю
№ 1
Рік
|
Місце
|
Причини
|
Хід
|
Результат
|
|
|
|
|
|
№
2
|
||||
Країна
|
Дата
|
Причини
|
Основні
події |
Підсумки
|
|
|
|
|
|
№ З
Назва
|
Дата
|
Ознаки
|
Ознаки
|
Ознаки
|
Ознаки
|
Висновки
|
|
|
|
|
|
|
|
№4
Назва течії
(партії) |
Теоретики
|
Основні ідеї
|
|
|
|
№ 5
Галузь
культури |
Діяч
|
Досяг-
нення |
Значення
досягнення |
|
|
|
|
Назва
реформи |
Дата
прове- дення |
Нормативно-
правові документи |
Суть
|
Значення
та наслідки |
|
|
|
|
|

№6
Як скласти просту
хронологічну таблицю?
Дата
|
Подія
|
|
|
|
|
Як скласти розгорнуту
хронологічну таблицю?
№ 1
Дата
|
Подія
|
Сутність
|
|
|
|
№2
Дата
|
Подія
|
Сутність
|
Результати
|
|
|
|
|
Як скласти
синхроністичну таблицю?
Час.
Період |
Всесвітня
історія |
Історія
України |
Історія
рідного краю |
|
|
|
|
Схема аналізу подій з
хронологічної точки зору
1.
Коли відбулися ці події, як довго вони тривали, у якій
послідовності проходили?
2.
В який період історії людства вони відбувалися?
3.
Як ця подія співвідноситься з іншими подіями чи процесами?
4.
Як ця подія кореспондується з однотипними подіями чи
процесами вітчизняної та регіональної історії?
5.
Складання хронологічних чи синхроністичних, простих чи
складних таблиць.
Як
скласти учнівський проект?
Учнівський проект – індивідуальне або
групове учнівське дослідження, здійснене на основі вільного вибору учнів з урахуванням
їхніх інтересів.
Етапи
1.
Підготовка (пропозиція, продумування, визначення теми,
вибір проектного завдання – установча конференція (загальні збори)).
2.
Планування (визначення джерел інформації, способів обробки
та аналізу інформації, способів подання результатів, процедури і критеріїв
оцінювання, розподіл завдань між членами групи – установча конференція).
3.
Дослідження (збирання інформації, виконання окремих
міні-проектів – робота міні-груп).
4.
Результат (звіт про виконання міні-проектів, аналіз
інформації та формулювання висновків, обговорення загального звіту – групові
заняття).
5.
Подання результатів або звіт (захист проекту –
підсумкова конференція (загальні збори)).
6.
Оцінка результатів процесу.
Як скласти відгук?
Відгук — документ, який містить
висновки уповноваженої особи (або кількох осіб) чи установи щодо запропонованих
на
Комментариев нет:
Отправить комментарий