воскресенье, 22 ноября 2015 г.

розгляд вистави, творів мистецтва, рукописних робіт та інше. 
Реквізити:
1.       Назва виду документа.
2.       Заголовок.
3.       Текст, якій містить: вступ; короткий виклад основних положень роботи, що аналізується; виклад з пропозиціями, оцінкою й критичними зауваженнями.
4.       Підпис.
5.       Дата.
Як скласти рецензію?
Рецензія — критичний відгук (дає аналіз та оцінку) на художній твір, друковану наукову працю та інше.
Реквізити:
1.       Назва виду документа.
2.       Заголовок, якій містить назву рецензованої роботи, прізвище та ініціали її автора, рік публікації, видавництво.
3.       Текст, що складається з двох частин: короткий виклад змісту роботи; висновки, зауваження, оцінки автора рецензії.
4.       Підпис та посада особи, яка рецензувала роботу.
5.       Дата.
Як скласти висновок?
Висновок — документ, у якому викладають свої зауваження, оцінки, рішення та їх аргументи щодо окремого питання або іншого документа.
Реквізити:
1.       Назва виду документа.
2.       Заголовок.
3.       Текст, що складається з двох частин: у першій подаються загальна оцінка питання (документа) і загальні пропозиції;
у другій містяться конкретні зауважен
ня, викладені по пунктах. Відсутність зауважень і пропозицій констатується
в кінці висновку.
4.       Підпис.
5.       Дата.
Як скласти довідку?
Довідка — документ, який засвідчує факти біографії або діяльності особи чи установи, надається на їх вимогу до іншої установи.
Реквізити:
1.       Назва виду документа.
2.       Назва організації, що видає довідку.
3.       Текст.
4.       Дата. Підпис.
Як скласти огляд?
Огляд — різновид довідки, яка складається для інформування підвідомчих та інших організацій про хід робіт чи їх підсумки за певний період. Специфіка огляду полягає в тому, що він містить аналіз діяльності не однієї, а декількох установ.
Реквізити:
1.        Назва виду документа.
2.        Заголовок.
3.        Текст, який складається з трьох частин: вступ (вказується підстава, для створення документа); основна частина (аналізуються факти, наводяться позитивні та негативні приклади); висновки (зауваження та пропозиції).
4.        Дата.
5.        Місце складання.
6.        Підпис.
Як скласти доповідну записку?
Доповідна записка — документ на ім'я керівника установи, в якому повідомляється про службових доручень або взятих
на себе зобов'язань. Зміст доповідної записей бути точним і лаконічним; для поділяється на частини. У кінці висновки й пропозиції.
Реквізити:
1.                 Назва виду документа.
2.        Заголовок.
3.        Посада, прізвище та ініціали особи, яка подає записку.
4.        Текст.
5.        Дата.
6.        Підпис.
Як скласти звіт?
Звіт — письмове повідомлення про виконання будь-якої роботи за певний період часу. Звіти бувають статистичні (цифрові) й текстові.
Реквізити:
1.                Штамп установи.
2.       Назва виду документа.
3.       Заголовок (вказуються установа, напрямок діяльності, звітний період).
4.       Текст, якій має три частини: вступ (вказуються завдання, які було поставлено перед установою за звітний період); основна частина (опис та аналіз виконаної роботи); висновки (пропозиції, зауваження, перспективи на майбутнє).
5.       Підпис.
6.       Дата.
Великий за обсягом звіт поділяються на частини, кожна з яких має свій заголовок.
Як скласти характеристику?
Характеристика — документ, у якому в офіційній формі висловлено громадську думку про працівника як члена колективу.
Реквізити:
1.       Назва виду документа.
2.       Заголовок (прізвище, ім'я, по батькові особи, якій видається характеристика; рік або повна дата народження; посада;
місце проживання).
3.       Текст, якій містить відомості про трудову діяльність, ставлення до службових обов'язків та трудової дисципліни, моральні якості (риси характеру та ставлення до інших); висновки; призначення характеристики.
4.       Дата.
5.       Підпис.
Як скласти анотацію?
Анотація — коротка характеристика змісту книги, статті, рукописного тексту та ін. У ній наводяться найважливіші питання роботи, викладається зміст і дається її оцінка. Анотація допомагає під час відбору й вивчення літератури з будь-якого питання,
скорочує час на ознайомлення зі змістом власне роботи.
Як скласти скаргу?
Скарга — документ, в якому особа (установа) вказує на порушення її прав та інтересів з боку іншої особи (установи) і пропонує вжити належних заходів щодо ліквідації такого порушення.
Реквізити:
1.          Адресат.
2.          Адресант.
3.          Назва виду документа.
4.          Текст.
5.          Дата. Підпис.



Комментариев нет:

Отправить комментарий