розгляд вистави, творів мистецтва, рукописних робіт та інше.
Реквізити:
1.
Назва виду документа.
2.
Заголовок.
3.
Текст, якій містить: вступ; короткий виклад основних положень
роботи, що аналізується; виклад з пропозиціями, оцінкою й критичними
зауваженнями.
4.
Підпис.
5.
Дата.
Як скласти рецензію?
Рецензія — критичний відгук (дає
аналіз та оцінку) на художній твір, друковану наукову працю та інше.
Реквізити:
1.
Назва виду документа.
2.
Заголовок, якій містить назву рецензованої роботи,
прізвище та ініціали її автора, рік публікації, видавництво.
3.
Текст, що складається з двох частин: короткий виклад
змісту роботи; висновки, зауваження, оцінки автора рецензії.
4.
Підпис та посада особи, яка рецензувала роботу.
5.
Дата.
Як скласти висновок?
Висновок — документ, у якому
викладають свої зауваження, оцінки, рішення та їх аргументи щодо окремого
питання або іншого документа.
Реквізити:
1.
Назва виду документа.
2.
Заголовок.
3.
Текст, що складається з двох частин: у першій подаються
загальна оцінка питання (документа) і загальні пропозиції;
у другій містяться конкретні зауваження, викладені по пунктах. Відсутність зауважень і пропозицій констатується
в кінці висновку.
у другій містяться конкретні зауваження, викладені по пунктах. Відсутність зауважень і пропозицій констатується
в кінці висновку.
4.
Підпис.
5.
Дата.
Як скласти довідку?
Довідка — документ, який
засвідчує факти біографії або діяльності особи чи установи, надається на їх
вимогу до іншої установи.
Реквізити:
1.
Назва виду документа.
2.
Назва організації, що видає довідку.
3.
Текст.
4.
Дата. Підпис.
Як скласти огляд?
Огляд — різновид довідки, яка
складається для інформування підвідомчих та інших організацій про хід робіт чи
їх підсумки за певний період. Специфіка огляду полягає в тому, що він містить
аналіз діяльності не однієї, а декількох установ.
Реквізити:
1.
Назва виду документа.
2.
Заголовок.
3.
Текст, який складається з трьох частин: вступ
(вказується підстава, для створення документа); основна частина (аналізуються
факти, наводяться позитивні та негативні приклади); висновки (зауваження та
пропозиції).
4.
Дата.
5.
Місце складання.
6.
Підпис.
Як скласти доповідну записку?
Доповідна записка — документ на ім'я керівника
установи, в якому повідомляється про службових доручень або взятих
на себе зобов'язань. Зміст доповідної записей бути точним і лаконічним; для поділяється на частини. У кінці висновки й пропозиції.
на себе зобов'язань. Зміст доповідної записей бути точним і лаконічним; для поділяється на частини. У кінці висновки й пропозиції.
Реквізити:
1.
Назва виду документа.
2.
Заголовок.
3.
Посада, прізвище та ініціали особи, яка подає записку.
4.
Текст.
5.
Дата.
6.
Підпис.
Як
скласти звіт?
Звіт — письмове повідомлення про виконання будь-якої роботи за
певний період часу. Звіти бувають статистичні (цифрові) й текстові.
Реквізити:
1.
Штамп установи.
2.
Назва виду документа.
3.
Заголовок (вказуються установа, напрямок діяльності,
звітний період).
4.
Текст, якій має три частини: вступ (вказуються
завдання, які було поставлено перед установою за звітний період); основна
частина (опис та аналіз виконаної роботи); висновки (пропозиції, зауваження,
перспективи на майбутнє).
5.
Підпис.
6.
Дата.
Великий за обсягом звіт
поділяються на частини, кожна з яких має свій заголовок.
Як скласти характеристику?
Характеристика — документ, у якому в
офіційній формі висловлено громадську думку про працівника як члена колективу.
Реквізити:
1.
Назва виду документа.
2.
Заголовок (прізвище, ім'я, по батькові особи, якій видається
характеристика; рік або повна дата народження; посада;
місце проживання).
місце проживання).
3.
Текст, якій містить відомості про трудову діяльність,
ставлення до службових обов'язків та трудової дисципліни, моральні якості (риси
характеру та ставлення до інших); висновки; призначення характеристики.
4.
Дата.
5.
Підпис.
Як скласти анотацію?
Анотація — коротка характеристика змісту книги, статті,
рукописного тексту та ін. У ній наводяться найважливіші питання роботи,
викладається зміст і дається її оцінка. Анотація допомагає під час відбору й
вивчення літератури з будь-якого питання,
скорочує час на ознайомлення зі змістом власне роботи.
скорочує час на ознайомлення зі змістом власне роботи.
Як скласти скаргу?
Скарга — документ, в якому
особа (установа) вказує на порушення її прав та інтересів з боку іншої особи
(установи) і пропонує вжити належних заходів щодо ліквідації такого порушення.
Реквізити:
1.
Адресат.
2.
Адресант.
3.
Назва виду документа.
4.
Текст.
5.
Дата. Підпис.
Комментариев нет:
Отправить комментарий